Vår Växel 0499-452 00

Vi kan hjälpa dig med det mesta, men observera att frågor angående ditt personliga engagemang kanske inte kan besvaras på grund av banksekretessen. 
Vår växel är öppen måndag, tis, ons och fre 10.00-15.00. Torsdag 10.00-18.00.
Från utlandet ringer du +46 499 452 00.

 

Kundcenter Privat 0771-22 11 22

Via Kundcenter Privat sköter du enkelt dina bankärenden. Välj 1 för självbetjäning, 2 för personlig service, 3 för Digital Support eller 4 för spärr av kort. Öppet dygnet runt alla dagar i veckan. (från utlandet +46-771 22 11 22).

 

Kundcenter Företag 0771-33 44 33

Vi hjälper dig som företagare dygnet runt, varje dag.

 

 

Digital support 0771-97 75 12

Digital support svarar på dina frågor om våra digitala tjänster dygnet runt, alla dagar i veckan. Du kan även ringa oss om du har förbättringsförslag eller vill lämna en felanmälan.

 

 

Spärra kort 08 - 411 10 11

Linjen är öppen dygnet runt. (från utlandet +46 8 411 10 11)

 

 

Spärrservice – dosa och BankID

Här kan du spärra förlorad säkerhetsdosa eller BankID.

Kundcenter Privat: 0771-22 11 22
Digital support: 0771-97 75 12
Spärrservice: 08-411 10 11

Om du misstänker att koden till säkerhetsdosan, till ditt BankID, Kundcenter Privat eller din personliga kod hamnat i orätta händer ska du omedelbart byta kod eller spärra tjänsten. Du kan även få hjälp på ditt bankkontor.

 

 

Tre Kronor Försäkring

Frågor om försäkring: 0499-452 00
Skadeanmälan: 0771-23 33 33
Jour/assistans: 0771-57 16 00
Utomlands (SOS-international): +45 70 10 50 50