Hoppa till textinnehållet

Ring oss

Vår Växel 0499-452 00

Vi kan hjälpa dig med det mesta, men observera att frågor angående ditt personliga engagemang kanske inte kan besvaras på grund av banksekretessen. 
Vår växel är öppen måndag-torsdag 10.00-18.00, och fredag 10.00-14.00.
Från utlandet ringer du +46 499 452 00.

 

Kundcenter Privat 0771-22 11 22

Via Kundcenter Privat sköter du enkelt dina bankärenden. Välj 1 för självbetjäning, 2 för personlig service, 3 för Digital Support eller 4 för spärr av kort. Öppet dygnet runt alla dagar i veckan. (från utlandet +46-771 22 11 22).

 

Kundcenter Företag 0771-33 44 33

Vi hjälper dig som företagare dygnet runt, varje dag.

 

 

Digital support 0771-97 75 12

Digital support svarar på dina frågor om våra digitala tjänster dygnet runt, alla dagar i veckan. Du kan även ringa oss om du har förbättringsförslag eller vill lämna en felanmälan.

 

 

Spärra kort 08 - 411 10 11

Linjen är öppen dygnet runt. (från utlandet +46 8 411 10 11)

 

 

Spärrservice – dosa och BankID

Här kan du spärra förlorad säkerhetsdosa eller BankID.

Kundcenter Privat: 0771-22 11 22
Digital support: 0771-97 75 12
Spärrservice: 08-411 10 11

Om du misstänker att koden till säkerhetsdosan, till ditt BankID, Kundcenter Privat eller din personliga kod hamnat i orätta händer ska du omedelbart byta kod eller spärra tjänsten. Du kan även få hjälp på ditt bankkontor.

 

 

Tre Kronor Försäkring

Frågor om försäkring: 0771-82 70 00
Skadeanmälan (vardagar kl.08.00-17.00): 0771-23 33 33
Jour/assistans: +45 (0)70-10 50 50
Utomlands (SOS-international): +46 (0)8 587 717 76